
Hyundai Assan’dan Kapınızdaki Servis ve Ücretsiz Dezenfektasyon.
• Kapınızdaki Servis hizmetiyle, bakım zamanı gelen araçlar evden alınıp tekrar eve teslim edilecek.
• Ayrıca, servise bakım ve onarım için gelen tüm araçlar ücretsiz olarak dezenfekte edilecek.
• Hyundai Assan, Nisan ayı boyunca sagˆlık çalıs¸anlarına özel bakımlarda is¸çilik ücreti almayacak.
Küresel salgın olarak tanımlanan Koronavirus (COVID-19) nedeniyle tüm hayatımız degˆis¸irken otomotiv sektöründe de sagˆlık ve can güvenligˆi açısından bir takım yeni uygulamalar hayata geçirilmeye bas¸ladı. Hyundai Assan da müs¸terilerinin ve çalıs¸anlarının sagˆlıgˆını birinci sıraya koyarak bir takım önlemler aldı ve hizmetlerindeki çes¸itliligˆi artırdı.
Tüm Türkiye’deki Hyundai Yetkili Servislerinde agˆırlık verilen “Kapınızdaki Servis” adlı mevcut uygulamaya göre müs¸teriler evlerinden çıkmadan araçlarının bakımlarını gerçekles¸tirebilecek. Servis personeli tarafından kapıdan alınarak periyodik bakımı yapılan Hyundai araçlar, ücretsiz dezenfekte edilerek sahibine güvenli bir s¸ekilde teslim edilecek.
Ayrıca, Nisan ayı boyunca geçerli olacak bu uygulamaya ek olarak, sagˆlık çalıs¸anları da sahibi oldukları Hyundai marka araçlarının periyodik bakımlarında herhangi bir is¸çilik ücreti ödemeyecek.
Yeni uygulamayla ilgili olarak görüs¸lerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel, “Dünya ve ülke olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Çalıs¸ma s¸eklimiz, alıs¸kanlıklarımız ve günlük hayatımız bu süreçte degˆis¸kenlik göstermeye bas¸ladı. Evlerimizde kalarak olabildigˆince koronavirüs salgınından uzak durmaya ve yayılmasına engel olmaya çalıs¸ıyoruz. Evde kaldıgˆımız bu süreçte araçlarını servise getiremeyen müs¸terilerimize destek olmak amacıyla araçlarını evlerinden alarak bakım sonrası tekrar evlerine bırakacagˆız.
Ayrıca, bu dönemde servise gelen tüm araçlarda ücretsiz dezenfektasyon da gerçekles¸tirecegˆiz. Müs¸terilerimizin ve çalıs¸anlarımızın sagˆlıgˆı bizim her zaman önceligˆimizdir.
Sagˆlık personelimiz de bizler için canla bas¸la mücadele ederek yogˆun mesai harcıyor. Biz de Hyundai Assan ailesi olarak kendilerine tes¸ekkür amaçlı araç bakım süreçlerinde is¸çilik ücreti almayacagˆız. Ayrıca, showroomlarımızda da daha az temas ve sagˆlıgˆımızı korumak için gerekli tüm önlemleri aldık. I·lerleyen günlerde daha farklı uygulamalarımızı da hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.